REÁL HUNGÁRIA RT

HU: Reál megújította teljes kommunikációját és arculatát, amellyel az ügynökségünket bízta meg. Az új üzenet központjában a Reál fő előnyei, azaz az üzletek közelsége és a napi szintű vevőkapcsolat áll. A projekt 2019-ben, az offline kommunikáció megújításával érte el tetőpontját, amely során egyszerre kell az új image üzenetét és a klasszikus promóciós akciókat kommunikálni. Az ügynökség a márka ismertségét és a jobb üzenet transzfert Liptai Claudia, az ismert színésznő és műsorvezető segítségével kívánta növelni, mert Claudia aktív rajongóbázisa és a Reál törzs vásárlóköre 95%-ban megegyezik. A filmekben Claudia, mint celeb jelenik meg és kerül különféle vicces helyzetekbe a Reálban történő vásárlásai során. Legközelebb is.

EN: Real has renewed his overall communication and CI with which our agency was assigned. In the heart of the new message is the main benefits of Real, ie the proximity of the shops and the daily customer relationships. The project reached its peak in 2019 with the renewal of the offline communication, during which the message of the new image and the classic promotional actions should be communicated jointly. Agency Solution: The agency wanted to increase brand awareness and better message transfer with the help of Claudia Liptai, a known actress and TV presenter, because Claudia's active fan base and the regular customer base of Reál is 95% identical. In the spots Claudia appears as a celebrity and appears in a variety of funny situations during shopping in Reál. Agency Creative Message: Next time also.