GYERMELYI MÁSTÉSZTA BLOG

HU: A Gyermelyi az első hazai cégek egyike, amely nagyon intenzíven használja az online médiateret. A feladat az volt, hogy kreatív eszközökkel nyissunk az új, potencionális, főként az online térben elérhető célcsoportok felé, ezzel bővítve a cég meglévő, klasszikus vevőkörét. Az ügynökség egy új gasztroblog indítását javasolta, amely bár természetesen tésztaközpontú, mégis cikkeivel átfogja a gasztronómia, sőt ezzel összefüggésben a szélesebb értelemben vett gasztrokultúra megannyi aktuális témakörét is. A blog ma az egyik legnépszerűbb online gasztromagazin a hazai interneten

EN: Gyermelyi is one of the first domestic companies using online media very intensively. The challenge was to open up to new, potential target groups, especially in the online space with creative tools to increase the company's existing customers base. Agency Solution: Our agency suggested launching a new gastro blog which of course, is pasta-driven, yet it covers many current topics in gastronomy and the context of this many current topics of the broader sense of gastronomy. The blog today is one of the most popular online gastronomic magazines in the domestic internet space